Ridtur tillsammans med Linda & Bitter

Idag tog jag en ridtur med svala och Java.. Vi Fick även sällskap av Linda & Bitter.. Lindas Bitter är sååå vacker en STOR svart häst.. supertjusig!! Det var kul att få sällskap också.. rider ju annars mest själv vilket har blivit tråkigt på sista tiden så man drar sig för att åka och rida ibland,..
 
Det var en rolig tur.. Linda gav mig tips hur jag skulle tölta bättre på Svala.. Njaa gick sådär för mig haha :P Jag och Svala bråka en del och jag kände hur mitt tålamod tog slut.. Vi kan vara lika tjurig jag & Svala. Men galoppen är fin  och traven är också bra men skulle vilja att hon länger på steget mer men det kommer.. :)
 
Idag åker min kära hund till min kusin igen. känns rent åt helvete.. blää.. Jaja that's life bara acceptera det! =/
 
Detta täcke är jag sugen på till Svala är det inte ngt som har ett sånt till salu?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0