Hingstar

Min vän Linda är ju intreserad av hingstar till sin fifa. Jag önskar jag kunde betäckt Svala också men de är nog försent. Iaf en hingst jag gillade var pappan till Svalas 3-åriga föl Sveifla.. Han heter Faldur frà sydri-gròf och finns på denna hemsida http://islandshingstar.com/hingstdata/masterplan2.asp?ID=137 

Den där hemsidan är väldigt bra för du kan hitta många hingstar där och du kan även söka på "som färg" om du är ute efter en speciellt färg på hästen.. Själv e jag svag för blackar överhuvudtaget "musblack, brunblack m.m) Men min favorit är den gula färgen. Jag älskar Gulbrunt, Gulsvart osv.. Love it..

Jag var själv fodervärd åt en quarter/varmblod blandning förra året som just var gubrun "buckskin" men som jag av personliga skäl lämnad tillbaka..




Faldur...



Min föredetta foderhäst Cloudy (Quarter/varmblod)



Ofsi frá Brún
Denna hingst gillade jag även.. En flott brunblack hingst som stod i dalarnas län.. Like!



Kommentarer
Johanna

åh tack så mycket!! Din är också super söt :D!

2012-02-04 @ 12:51:20
URL: http://jmsislandshast.blogg.se/
Louise

Svar; Ellerhur? Galet snyggt :) Ja, jag älskar det lila schabraket, men har aldrig haft någon användning för det, då det var ett tag sedan jag red ponny. Kan lika gärna lotta ut det än att det ska ligga här oanvändt och skräpa :) Spännande ;)

2012-02-04 @ 23:11:49
URL: http://louiseoden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0