Jag trodde jag hade en häst eller?

Ja, man kan ju undra om jag har en häst eller två eller kanske tre!? Mina hundar är nämligen väldigt förtjust i både hästfoder och hästgodis m.m. dom tjuvar lite hästmat dom små tokhundarna!

Idag är det strålande sol och jag ska hälsa på min vän Linda.. Ska troligen hjälpa henne med lite filmning också så ni får väl hålla utkik på hennes blogg idag så kanske ni får se något filmklipp! :) De är ju alltid kul kan jag tycka! Får se om de blkr något på Svala med.. Men nu ska jag åka.. Dock ska ni få se bilden på Java och Svala som jag utlovade i fredags.. Bättre sent än aldrig ;)



Ni får ursäkta kvaliten.. Dålig mobilkamera..





Kommentarer
lilian moberg

Vilka stallkompisar.....

2012-02-15 @ 11:25:43
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0