Linda hela långa dagen...

Ja idag blev det en heldag med min Linda! Började med att filma henne när hon tömkörde och stetcha fifa! Var kul att se :) Dom är duktiga.. Vi hoppas allt detta ger ett bra resultat för fifa...

Sedan följde Linda mig till stallet.. Gjorde iordning Svala och drog iväg.. Hon fota massa fina bilder i de underbara vädret så de var kul! Det kändes att jag och Svala var ute på långtur igår för hon var mycket lugnare idag.. Dock har hon ju alltid energi den hästen. Men hon fick jobba mycket i djupsnön lillstumpan.. Tömkörde henne påvägen hem och ja hon e ju kanonduktig på de.. Behöver nog bara en vagn skulle jag tro och vänja henne med de..

På lördag blir det ridning inför en duktig tjej oj oj oj vad de ska bli kul! Nu kommer bilderna alla är fotade av Linda med hennes kamera, Enjoy!












































Kommentarer
lilian moberg

Vilka fina naturbilder....

2012-02-15 @ 22:42:16
URL: http://lillowill.blogg.se/
Tessan

Härliga bilder! Hon tar så hiimla fina bilder, Linda :-)

2012-02-24 @ 23:09:01
URL: http://thereseflodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0