Oh my god!

Idag tog jag ut Svala en sväng filmade när vi tränade på volt men nee tyvärr filmen blev riktigt kass då jag fick rigga upp kameran och ja jag red mycket utanför bilden osv så de blev inget att visa tyvärr.. Tjejen vad duktig iaf.. hon har blivit mycket bättre på att gå på tygeln de är lättare att få ner henne fast hon vill gärna köra upp huvudet när man ber henne om något :) Hon börjar iaf få bättre kondis.. de är ju kanon!

Blev även en heldag med bästa Linda i stan och såklart Equeen.. Oh my god säger jag 50% i HELAAAA affären.. jisses jag kunde handlat ihjäl mig.. fick behärska mig faktiskt.. Sånahär tillfällen önskar man att man kunde fått ha några tusen att shoppa lös för :) Blev ett dressyrschabrak, spö, en t-shirt och dte jag är mest nöjd med ett huvudlag med snabbknäppe, looove it!











Kommentarer
lilian moberg

Vilka fina saker du har inhandlat....

2012-02-21 @ 10:17:12
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0