Ridtur med Vera

Fick sällskap av Vera idag på min ridtur.. Åh, det var riktigt roligt och mysigt.. Dock blir ju Svala lite extra taggad när hon får en kompis att gå med iaf när man ska springa med dom för hon vill gärna springa förbi men de är bara för att hon har så mycket action i sig. Men som sagt supertrevligt hade vi de.. Skönt att ha någon att prata med också!

Hoppas det blir fler ridturer med Vera och hennes otroligt vackra Arà.. Tror Svala tyckte var kul och blev nöjd med.. När hon släpptes ut i hagen igen så rullade hon sig.. Mmm de såg lite mysigt ut!

När jag kom hem så fixa jag lite med veden medan hundarna härjade av sig.. Sadan efter det blev de städmning av huset och nu matlagning.. Vill verkligen ha mer tid för allt.. Blää.. Tnadvärken är iaf mycket bättre idag, skönt! Börja känna mig mer människa idag..

Hmm mitt lila schabrak som jag vann har ännu inte kommit :( Lite synd men hoppas det kommer nu i veckan någon gång iaf.

Har iaf hittat ett träns jag skulle vilja ha.. Inte för att jag behöver något träns så det bättre spara pengarna men man kan ju drömma lite ;)


Snyggt snyggt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0