Sängen..

Ja, nu ligger man i sängen och gör en kvällsinlägg innan man ska sova! Har sagt hejdå till Anna idag som åkte hem, trist! Men innan de han vi iaf åka till skoterträffen :) Anna fick åka med min pojkvän medan Houdini (min hund) fick åka med fick.. Han fick variera mellan att springa och åka den lille spinkisen :P

Väl på skoterträffen blev vi inte långvarig blåsigt väder och annsing skulle ju hem.. Min vattendag idag hos hästarna.. Dock behövde jag knappt fylla då det var relativt fullt.. Hästarna fick nog vatten sent igår skulle jag gissa på! Snart dags att sko om min tjej också.. Har två personer jag fundera på låta sko henne.. Såg en annons på en hovslagre jag inte hört talas om.. De var lite intressant de ska jag kolla upp mera..

Imorgon ska vi troligen till la stada och handla lite till hemmet.. Får se om jag hinner ut på tur med tjejen något också. hoppas på bra väder isf.. Nä, godnatt på er!




Kommentarer
lilian moberg

Lite trötter verkar det som.....

2012-02-27 @ 21:48:07
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0