TRÖÖÖÖTT

Oj oj oj oj vad trött jag varit idag ble  inte många tommars sömn i helgen och det tog ut sig idag.. Visste inte hur jag skulle klara av arbetsdagen utan att somna fy vad hemskt de var.. När jag kom hem så hade jag fått en avi där det stod att mitt tegntäcke till Svala kommit. Fort till affären men när jag kom ditt läste jag lite noggrannare på lappen och då stod det att paketet kunde hämtast ut tidigast den 1/2 efter kl 16:00 :( snacka om besvikelse..och inte nog med med var de en ursäkta ordet "kärring" som smällde upp sin baklucka på min bil.. Visst jag har inte vaärldens vackraste bil men så gör man väl ändå inte..

På vägen hem fick jag sladd så jag stod med sidan av bilen mitt på vägen ha ha ha inte min dag helt enkelt.. Fundera på om jag ska orka åka till Svala ikväll eller inte.. Fy fan de är ju så tråkigt att det är mörkt när man kommer hem. Det piggar ju inte direkt upp en..

Ne nu ni ska jag äta tacos, tjenixen!


Kommentarer
Linda

Jag säger ju att det är halt och att du kör alldeles för fort!! Fyfan nu vet jag inte om jag törs åka nå mer med dig :P:P

2012-01-30 @ 18:30:19
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0