Äntlisch helg!!

Ja, nu är det äntligen helg och såklart kan man inte koppla av på helgen utan man har tusen saker att göra bland annat stor städa huset..

Ska rida och och ev så får jag sällskap at cecilia beror på om hon kan eller inte. Dock så känner jag mindre och mindre för att ha kvar hästen. känslan försvinner inte. Och ju mer jag är ¨på brukhundsklubben ju er känner jag för att lägga tiden på vara där. Det är liksom ett helt annat umgänge när man håller på med hundar, vi är ett härligt gäng som tränar. man fikar, tränar, pratar. Hästen blir mer ensamt alltså de är annat där. Det är inte som när man är ett gäng som samåker på hundtävlingar osv. Ne fy fan vad jag saknar mitt hunderi. Vickan jag vill att du ska börja tävla lydnad med mig ;) Jag tar Houdini och du med ängla!! ;)

Btw igår tävla jag med min hund java.. Gick inge vidare men vi fick pris för kvällens skräckresultat HAHA. det var ju halloweentema! Och vi hade det verkligen superkul.. Även fast jag var sjukt nervös :) Och även om det inte gick bra så gjorde det inget..

Ne nu ska jag slänga mig i duschen och hoppas cecilia ska svara snart så får jag se när jag ska till hästen.



Kommentarer
viktoria

Å, du är så gullig du! Dock vet jag inte om jag har någon lydnads hund... Men med lite mer träning så kanske...

Svar: Viktoria!!! DU har den hunden!! ;) Im promise.. Houdini är ju absolut ingen lydnadshund men jag ska kämpa för att försöka starta honom i ettan! Du kan väl träna med oss och satsa på de med :) Du har ju ett försprång med Ängla jämfört med houdini! Vore väl kul..
Erica

2012-11-09 @ 09:08:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0