Höstkörning

Oj oj oj, vilka mysiga, roliga och tokiga turer jag och Linda har haft med Svala igår och idag!! Hahaha..
Igår fick jag min sele till Svala awesome.. Den var skitbra älskar den och Svala verkar trivas mycket bättre med den och svängel.. Och är så duktig min prinsessa.. Iaf jag var till hästar sent på eftermiddagen och självklart ville jag prova selen Linda tyckte vi skulle ta de en annan dag för det skulle bli mörkt men jag ville gärna se om den passade..
 
Och jo det skapligt fort men sedan skulle jag och Linda två pappskallar komma på hur man spända för vagnen med SNABBfästerna som verkligen inte blev snabbfästen för oss som klia oss i skallen men efter om och men fick vi till allt och drog iväg men jaha då hade det ju blivit mörkt som Linda sa att de skulle bli.. Haha men de var faktiskt mysigt och spännande. Bitvis av vägen såg vi nästan inget utan fick lita oss till Svala haha ja de var roligt och vi fnittra och hade det så myyysigt ;)
 
Idag blev det en tur till en långtur och den var ännu galnare :P Vi filma och ni ska få se den här. En bit så galopperade vi men de kom de massa gupp jag och linda bara skratta och skriker lite haha finns på filmen.. Sedan mötte vi en moppe helt plötsligt när vi kom travandes de blev lite skrik där med finns även de på filmen haha.. Ja så skoj var de vi tjoa och tjima och Svala verka tycka de var skitkul hon ville bara springa och springa :) Och hon är så sjukt snäll trots moppemöten, tjo och stim så bara travar hon på underbara häst! Love you! Tack Linda för underbart sällskap.. De var sååå kul..
 
 


Kommentarer
Linda

Haahahah vi är ju sjuka haha stackars häst :D Längtar tills nästa gång vi ska köra för det är ju fan skitkul, bara sitta där i farten :) Tack för de två roliga turerna, vi måste ju ta och köra i det kolsvarta igen för det var roligt

2012-09-30 @ 10:54:10
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Nina Liljedahl

Haha, tokfior;-)
Tänk vad duktig Svala är! Man kan inte fatta att hon är nyinkörd...
Nu måste jag verkligen gå in och läsa om selar och sånt.
Förresten, får man fråga hur mycket det har kostat att ska ffa rockard och selen? Ja, alla tillbehör du har när du kör alltså.

2012-09-30 @ 19:03:13
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0