Körning

Oj oj oj, jag är frälst, hallelujah! :D
Idag körde jag Svala för första gången utan hjälp. Jag märkte fort att hon inte skulle vara nå problem att köra in henne. Hon har inte varit  besvärlig eller rädd för något det ända som var lite klurigt var att hon förstod inte riktigt hur vi skulle svänga. Att hon skulle korsa benen. Men idag satt jag i rockarden och körden henne och tänkte att jag tar hjälp av dom naturliga svängarna av vägen för hjälpa henne fatta och det gick galant vi småtrava en liiiten sträcke till och med haha.. Och ja som sagt jag är frälst guuud vad kul det är att köra.. faktiskt nästan roligare än ridningen :D Nu ska jag beställa en riktigt sele till henne med lös brösta, draglinor, baksele med grejor för detta ska vi fortsätta med!
 
Sambon min kom och hjälpte mig skruva lös däckena på rockarden också då jag ska fixa ett par nya såna och måla rockarden :) Wiie vad kul.. Ni får se en liten filmsnutt från körningen dock är ljudet kasst den är filmad med min mobilkamera ifrån 50-talet typ :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0