Kör't

Ja, idag så körde jag Svalan igen.. Det gick supert Vi körde förbi både folk som snickra och köra traktor men hon brydde sig inte om något nee hon är helt otrolig min lilla häst... Denna gång fick jag låna Lindas japanvagn :P Haha det var Lindas sambo som kalla hennes rockard för det, tyckte de lät så roligt hihi.. Iaf visst är den lite lättar och gänglogare men den var ju rätt skön tyckte jag. Tack för låner Linda och tråkigt att du iten kunde följa! Här kommer en liten filmsnutt från dagen körpass!
 
 
 


Kommentarer
Nina Liljedahl

Herregud vad duktig hon är, lilla tjejen! Det är nästan så man skulle kunna tro att hon varit körd tidigare i livet.

Sv: Jag jobbar som personlig assistent, vi jobbar var tredje helg och två vardagar i veckan. När vi jobbar, jobbar vi från 8.30-20.00, så då är man ju knappt inte hemma någonting känns det som. Men i gengäld är man ju helt ledig tre vardagar i veckan och det är jätteskönt.

Hur har det gått för dig? Har du fått något nytt jobb?

2012-09-25 @ 11:24:47
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0