Länge sedan

Oj, nu var de länge sedan jag skrev men jag har inte ork och tid med det.. Jag har så mkt annat för mig men nu ska jag försöka få ner lite här..
 
Utomlandsresan skulle jag kunna hur mkt som helst om men jag summera de enkelt och kort med UNDERBART! Rhodos<3 Värme, bad, vattenskoter, god mat m.m. Ja, det var de hihi...
 
Har väl inte hänt så hemskt mycket här hemma.. Svala och jag har tränat på som vanligt tyvärr har hennes arga sida blivit värre.. Förut ffrusta hon och blev irriterad om jag korta tyglarna bara.. Nu Kan hon bli irriterad att jag nästan bara håller i tyglarna på henne och om jag ska få henne stå still då blir hon suoersur hahaha.. Jaja, jag hoppas det är en period bara eller som linda trodde att hon kanske är irriterad av flugor och att de kliar vilket för att hon är lättirriterad. Men träningen har trots de iaf gått framåt :D Har tränat mycket tölt, stanna, backa..
 
Har även beställt ett par boots från tyskland som jag har stora förhoppningar på. Knäppningen är typ slalompjäxspännen typ, praktiskt! Sedan ska det tydligen gå justera vikten från 240 till 140 om jag har fattat de rätt.. Längtar tills dom kommer..
 
Jag har även införskaffat mig en rockard :D Så idag så skulle vi hängde på vagnen och gå brevid och se hur hon reagera. hon är troligen inte inkörd men jag har tömkört henne en del och verkar inte bry sig nämnvärt om vagnen direkt. svänga kan vara kruxigt men hon fattade fort. dock köpte jag en sele av en bekant som var fööör stor så nu har jag ingen sele och inte råd att köpa ännu en sele så jag måste bli av med denn :( Så är någon ute efter en bröstsele i stl cob så kan ni få köpa denna för 500kr den är sparsamt använd. I fint skick!
 
Imorgon ska jag nog sätta fast vagnen och träna lite igen! Hmm, ja de får räcka nu ska försöka blogga mer.. Men hej så länge ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0