Projekt styla om rockard!

Som rubriken lyder så håller min rockard få en makeover! :)
Den är för nuvarandre mörkgrön men jag ska måla den svart & SIlver och började slipa och måla den idag.. Imorgon ska jag fortsätta. Ska även fixa nya däck till den. Tror den kommer kunna bli riktigt fin, jag hoppas iaf på de :P
 
Idag tog jag en liten körtur med Svala nere på strandvägen. Linda följde med hon med! Det gick ju kanonbra.. Svala är ju så duktigt.. Tänk jag började med inkörningen i måndags och nu kör jag henne själv :P Dock hade jag tömkört henne en del innan plus att hon är miljötränad med saker som släpar efter henne osv så det är inget hon bryr sig i..
 
Ne det här är rikigt kul ja verkligen RIKTIGT KUL! :D Men eftersom jag ska fortsätta måla rockarden imorgon så blir det nog ridninge på schemat. Var länge sedan jag red nu så de kan vara kul :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0