Ridning

Oj oj oj.. Red Svala idag och heja vad bra det gick.. Tölten kändes jättefin, galoppen var kanon och traven jättebra.. Jag tror verkligen körningen att påverkas Svalas trav till de positiva då hon travar i ett mycket högre tempo nu.. Förut föll hon gärna in i galopp om de börja gå för fort. men idag travade hon på i ett mycket högre tempo än vad hon brukar göra!!

Det var verkligen en underbar tur. men vi tränade bara korta sträckor resten busgalopperade vi eller skritta..

På vägen hem höll vi på rida på en råbock haha.. hor stor är oddsen attman nästan rider på ett rådjur båda jag och rådjuret blev förvånade och vi stod och kollade på varandra på ca 5 meters avstånd innan han drog till skogs.. underbara ridtur,..



Kommentarer
Linda

Jag rider ofta förbi råddjur här hemma :)

2012-09-30 @ 18:23:51
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Nina Liljedahl

Vilket vackert foto du fick till!

Sv: Vilken tur du har haft med priset på rockarden. Här brukar de vara åtminstone en tusenlapp dyrare. Jag har en rockard, men den är nog lite för stor för Silfrún och Naskur (vi tror inte Naskur blir så stor, han är fortfarande pytteliten), däremot skulle den nog kunna passa Týr eller någon av new forestarna. Men rockarden måste renoveras först....och det är inte prio ett, tyvärr.

2012-10-01 @ 09:55:15
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0