Sista inlägget?

Ja jag funderar på att sluta blogga på denna blogg den kommer få vara kvar men kommer nog inte skriva på den här då jag känner att jag inte har så mycket att skriva om nu när den är lite off på Svalafronten men jag har ev en ny blogg på gång men eftersom jag tror att jag har läsare på denna blogg som jag inte vill ha på min ev nya blogg så får dom som är intresserad av att läsa mina nya blogg kommentera här nu. Så kommer ni få min nya adress!! Skriv mailadress i en kommentar så maila jag er min nya bloggadress. jag publicerar inte era kommentarer med era emails.
 
HEJDÅ MINSVALA:BLOGG:SE


Kommentarer
Cecilia

Jaa jag läser mycket bloggar och tycker det är intressant så jag vill ha din nya blogg :) Kram

2012-11-11 @ 13:11:40
ninna

Klart jag vill läsa din nya blogg/kram Ninna

2012-11-11 @ 13:55:35
lilian moberg

Klart att jag vill följa din nya blogg. Ha det så gott.... Kram....

2012-11-11 @ 19:37:37
Nina Liljedahl

Nej, nej, nej! Vad tråkigt om du slutar blogga! Fast om jag är snäll kanske jag kan få följa med till nya bloggen? ;)

Tråkigt om du har läsare som inte är snälla! Ska du ha lösenordskyddat på nya bloggen?

Kram!

2012-11-11 @ 21:15:29
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Karin Damberg

Vill gärna fortsätta läsa din nya blogg! =)

2012-11-13 @ 23:53:51
URL: http://lilldamberg.wordpress.com
Kicki

Klart att jag vill läsa din blogg, gumman!

2012-11-15 @ 16:00:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0