Vad ska man göra?

 
 
När allt påminner om henne? När saknaden gnager hål igenom hela kroppen. När ska man få läka?
 
På loppet av en kort period av mitt liv har jag fått skiljas från dom som betytt mest i mitt liv... Sorgen efter java var extremt stor hon var mitt allt, my precious thing.. Alltså hon HON! Ja de är obegripligt vad tufft jag hade det efter henne, jag sörjde konstant VARJE dag inombords.. efter att ett år gått så tänkte jag ändå inte annat än på henne!! Java min fina drömhund, hon som jag väntat i så många år på.. än idag sörjer jag henne och kan inte sluta tänka på henne men jag började gå vidare men när man liksom höll på läka så sa det bara smack!
 
Det var precis som nån gav mig en käftsmäll å sa att tro inte att du ska bli lycklig För då skulle ju svala dö också... Hur ska man orka? Man måste orka, iaf försöka, men hur ska man... Life sucks and thats it! Från en trasig och bitter själ...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0