Talat ut

Nu har jag pratat med regionschefen för distriktsveterinärerna om hela svalas historia och mitt missnöje.. kändes skönt att prata med henne och hon verka verkligen kunnig och förklara saker för mig bra. Henne skulle man haft  när svala blev sjuk. . Jag skulleniaf få tillbaka nån hundring som plåster på såren. De är egentligen en piss i viken av vad det kosta mig för en häst som dog men jag är nöjd ändå nu har dom lyssnat på mig och hon skulle tala med veterinären och hon var tacksam att jag hört av mig. Nu har en annan lärt sig en del och veterinärerna med kanske... Nu känns det lite bättre iaf även om hålet är väldigt stort min Älskade svala du underbara!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0