Sorg arbete...

Den 28/8-2013 dvs för två dagar så förlora jag min underbara vän.. Nu när hon inte finns s finns lite mer tid som ja tänkte försöka lägga på min och hennes gamla blogg. Försöka underlätta sorg arbetet..
 
Under dessa dagar har de varit mkt tårar, funderingar, ilska och ångest! Jag mår helt ärligt helt piss... MIN SVALA, VARFÖR MIN SVALA???
 
Dumma veterinärer, dumma foder, dumma allt..
 
Jag är iaf så lyckligt lottad som haft så underbara nära och kära och bekantskapskrets.. All hjälp, all stöttning osv.. Jag kan ännu inte släppa att om jag gjort vissa saker kunna rädda min häst. Kanske var de ngn tabbe man gjorde som kanske kunnat ändrat historian, vem vet?
 
Svala jag döööör snart utan dej, svala hjälp mig nu... Kom hem igen... Jag och Bitter saknar dig så fruktansvärt, du var ju våran tjej..
 
Jag och Svala skulle tävla i kraftur tävlng nu i september.. vi skulle starta i våran försa p2.. Hon hade fåt en sån jäääääääävla pass på slutet.. de var meningen att ngn skulle filmat den men så blev hon sjuk men fina vän..
 
För tillfället orkar jag inte skriva om allt som hänt men min fina vän som funnits vid min sida hela tiden har skrivit så bra om det så läs om de här www.mittangsull.blogg.se
 
 
 
 
 
 
 
 
 
You'll remember me when the west wind moves upon the fields of barley.
You'll forget the sun in his jealous sky as we walk in fields of gold.
So she took her love for to gaze awhile upon the fields of barley.
In his arms she fell as her hair came down among the fields of gold.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0