jävla skit

Idag fick jag fakturaunderlagrt där även veterinär skrivit om allt! blrv häpeb då de stod saker gon inte ens nämt bla brösthålinflammation. de står att hon tror hon hade kolil men hon bad oss inte gå ut och röra på hästen fast jag fråga.

Sedab stod de att hon kunde reagerat på metacam men jag fråga om det kunde vara medicinen hon fick som gjorde att hon blev dålig men då svarade hon nej. jag blor så ledsen och arg min häst kanske kanske kunnat levt om jag gått.med henne.. om jag bara vetat skiiit..







Kommentarer
malin

nej men gud va tråkigt :(
hur kunde dem göra så? :( :( :(

Kan du stämma dem eller liknande= det spelar ju ingen roll för dig egentligen mer att det kanske kan betala pengarna...

2013-09-02 @ 19:50:36
URL: http://malinsjolander.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0