Don't feel good..

Nu finns ingen Java här mer.. Lämna henne igår! Den tokan började med att jaga kusins hönor haha.. typiskt min lillstrumpa de! Ja, de känns extremt tomt och jag tänker inte på mkt annat än henne. Ja, jag har ju Houdini kvar men de är inte samma sak. Jag tycker lika mycket om honom men han är liksom inte lika behändig att ha ute som Java var. Hon kunde jag ha lös nästan överallt, hon var otroligt lättlärd och följde mig på ridturer. Jag vill ha hela min familj. Javis har bott här hos oss sen hon var lillparvel och nu är hon snart 3år. Kände mig så elak igår när jag lämna henne hon följde mig till bilen vifta på svansen var glad och förväntansfull att hon skulle få hoppa in i bilen med mig och åka åsså fick hon inte de utan hon blev lämnad. De var hemskt!

Java som liten..







Houdini snart 4 år gammal..



Kommentarer
lilian moberg

Förstår att du saknar lilla Java, men en åtanke är ju att det finns en returrätt....Ha en fortsatt glad påsk...Kram....

2012-04-07 @ 10:36:09
URL: http://lillowill.blogg.se/
Linnea

Håller med lilian!! Huvva, får lite gråt i halsen när jag läser... :'(( Måste ju varit kung att kunna ha med henne lös när du rider.



Jaa, jag ska endera åka i vagn på rallyt, med svägerskan eller försöka hinna träna upp Picasso!! Jag är supertaggad och skulle bli såååååå glad om du haka på!! Tror det kommer bli sjuuuukt kul :D Skulle hon hålla för 5,5mil på två dar? Man rider i vilken takt man vill!! kan skritt hala vägen om du så vill ;) Har hon bra grundkondis eller hade hon stått mkt innan du köpte henne??



Mitt nr: 070-2055344



jag hade två nr på dig... ett 0768157789 o ett 0738267706??



Kraam!!



2012-04-08 @ 01:25:44
URL: http://lillfisenslantliv.blogspot.com
Julia

:'(

2012-04-08 @ 18:22:55
URL: http://ohjuliet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0