java min java

Ja, idag skulle jag åka förbi min kusins hus för att se hur java såg ut att må.. när jag åkte förbi huset så såg jag inte henne men när jag vänt och åkte förbi åt andra hållet såg jag min kusin och java ute på deras gård.. åkte bara förbi huset för jag ville inte gå in och träffa henne för jag tyclte det var för tidigt.. MEN blev inte som jag tänkt mig.. Java min älskade tjej så ju att de var mattes bil direkt och jag såg i bakspegeln att hon kom rusandes efter bilen.. Jahapp, då var de ju bara att stanna då! Lilla vännen..


Kommentarer
Sophie

Hej!

Var gärna med i min fototävling och vinn en länkning i varje inlägg jag gör lördag/söndag!

http://gnistaiogat.blogg.se/2012/april/fototavling.html#comment

2012-04-09 @ 10:10:10
URL: http://gnistaiogat.blogg.se/
NIna L

Måste säga att jag tycker att din sambo borde inse att det är bättre för ert förhållande om han gillar läget att du har två hundar och en häst. När han 'tvingar' dig att välja mellan honom och djuren, har han slått i första spiken i kistan på ert förhållande. En vacker dag när du är lite starkare, kommer du att välja bort honom. Ingen människa mår nämligen bra av att bli styrd av någon annan. Det är nästan likvärdigt som att hållas i fångenskap.



stå på dig Erica, du har rätt att få ha dina hundar hos dig.

2012-04-09 @ 17:15:50
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
Linda

Det går Erica men Svala och du har inte kännt varandra så länge, en realtion bygger man inte på några få trappsteg, man skall förtjäna sig tilliten och tillit kan ibland ta tid.



Jag är väldigt säker på att lilla Svala skulle följa dig i paddocken, efter en tid tillsammans. Ja hon är nog svårflirtad men inte omöjlig, ibland får man kämpa lite extra hårt.



Tänk på det att ni inte kännt varandra så länge, er relation är fortfarande ny, ge det lite tid och umågs bara.

2012-04-09 @ 18:33:04
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0