Style a horse

Idag fick Svala sig en rejäl omgång med borsten igen.. mycket päls även denna gång, puuuh ska bli skönt när allt är borta! Jag blev även sugen på fixa lite med svans och man.. Blev en inbakad flätta där bak och gjorde ett försök på knoppar i manen man gav upp när mitt tålamod inte stod ut :P tjock dubbelsidig man.. Får hoppas manen kan växa ut lite så kan jag göra en "ardennerfläta" på henne :)

Blev en mysigt uteritt sedan.. Mest lulla omkring bara.. Var riktigt mysigt! Hon hade lika mycket energi idag som hon brukar.. De är så roligt att se för från marken ser hon så lugn och behaglig ut men när man sitter upp då blir de en annan häst! :) Love her..

Har även köpt senskydd av en tjej som jag prova på Svalis idag! Dom passade bra.. ser ju inte så snyggt ut på hennes grova ben men de är desamma..

Jag gör som vanligt nu och låter bilderna får tala för sig själva!









Kommentarer
lilian moberg

Fin fläta.....

2012-04-02 @ 09:47:59
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0