Tjohop!!

Hej, nu ska jag försöka kludda lite här :D
Jag har inte fått ngt internt än men de kommer så smånningom! Vi börjar iaf få odrning på nya hemmet.. Har varit ett kaos men kartonger i en veckas tid men nu så börjar allt få sin plats!

Jag minns inte vart jag var sist i bloggen.. Jag hade iaf tagit en ridtur med Linda.. En lång mysig fast Svala var pigg som vanligt! Testade hacket på henne men gjorde ingen skillnad men måste nog rida på henne själv på de för ge det en bättre chans! Efter de har jag inte ridit henne dock tränat en del i rundkorallen. Jag tycker vi har fått liiiite framsteg där. Hon vänder sig inte lika ofta utåt längre utan nu vänder hos mig mer mot mig men ännu inte att hon vill följa efter mig eller så. Detta är en bestämt dam med intrigetet! ;)

Idag hade jag träning för Lina! Hon fick testa rida ut med Svala! Ja, Svala visade sitt rätta jag! Men Lina är ju så pass duktig så hon fick henne att lugna ner sig och gi fint. Hon stressar ju upp sig så lätt Svala om man tar i henne! Fick se hur Lina gjorde och med hennes hjälp fick jag även testa själv! Åh det var riktigt kul nu vill jag bara rida igen och testa.. Vill komma framåt nu med detta. Jag ser positivt på detta.!

Har även köpt en PROB schampoo och olja nu inför sommaren! Nu är vi redo!

Ja de får vara för denna gång hoppas kunna skriva mera snart :)


Kommentarer
Linda

Härligt härligt härligt. Åååh jag vill testa hoppa, vi måste hoppa lite nått tycker jag ;) Kan vi inte fota nått vid stranden???

2012-04-22 @ 17:17:47
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Louise - följ min resa med kallblodstravaren Einar

Svar: Åh vad trist "/.. Hade man kunnat så hade man ju haft hur många djur som helst :))

2012-04-22 @ 17:32:33
URL: http://louiseoden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0