Tömkörning och Lina träning..

Ja, det är väl dags för ett gladare inlägg även om jag inte alls känner mig glad för 5öre..

Igår åkte jag och kolla när Linda tränade för Lina. Dom var jätteduktiga tyckte jag! Efter det fick jag låna tömmar och tömkörningsgjord av LInda och jag tömkörde Svala.. Linda följde med på promenaden med Elmo. Svala var duktig. Fjantade sig när de kom en bil men de var inte mer än så.. Sedan fick hon springa lite och matte med hahaha fy fan vilkjen dålig kondis jag har och jag hann ju inte med hahaha.. fick lite roliga bilder på de som ni får se sedan!

Idag skulle båda jag och Linda träna för Lina.. Jag var först ut och Lina gav mig tips på hur jag kunde få java lite lugnare. Istället för att stoppa henne som vanligt så skulle jag böja henne.. Fick böja henne på en volt sedan gjorde vi mkt "one rein stop". Hon blev mycket lugnare och det kändes jättebra! Hon är jätteduktig Lina! På vägen hem blev hon dock piggare och de var lite svårare att böja henne då efter landsvägen men ja jag var nöjd över träningspasset iaf! Riktigt kul. Ska träna mycket på detta nu! Här kommer lite bilder..

































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0