ÄLSKADE KÄRA

HUND!! Är hundvakt åt min egentligen egna hund som bor hos min kusin då jag kan ha henne hemma :( Såå sorgligt men nu är jag hundvakt och så glad att få umgås med henne igen.. Jag har undvikit att träffa henne då jag tkr de är för smärtsamt men åh hur ska jag kunna lämna igen henne? Fy fan de är so  ngn skulle ta ens barn ifrån henne, jag vill bara skrika.. samtidigt älskar jag min sambo så fasligt mkt så jag vill inte lämne honom. Han är ju mitt allt.. Men ja de är ju min hund med.. gaaah..
 
Jag och min kära pojkvän när allt som som perfekt..
 
 
 
My lovely dog..


Kommentarer
lilian moberg

Vad fina ni är tillsammans, Patrik och du... Och Java ,vilken vacker hund!Hoppas att allt löser sej till det bästa för dej och din familj!Kram!

Svar: Tack mamma!
Erica

2012-08-08 @ 11:52:40
URL: http://lilowill.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0