Bilder på gångartsträning

Gaaaah, hade ju skrivit ett inlägg här men de fösvann tydligen..  Nu är klockan för sent men här är lite från dagen då Linda fota mig.. Lite hur Svala går nu.. I Tölten vill hon gärna köra upp huvuet och där är Linda på mig hela tiden men tyvärr blir de mkt bråk mellan Svala och mig där och det är inge roligt. tar jag i henne och driver och försöker få ner huvudet så pullar hon med mig eller så vill hon börja stegra.. Ja där har vi en pnukt vi inte kommer överens men båda är tjuriga men där håller inte mitt tålamod tyvärr blir sjukt irriterad när hon tar sina muskler och drar tyglarna ur händerna på mig.. Blää..
 
Fundera även på köpa viktboots till henne då hon kan bli lite passtaktig ibland.. Mkt med min ridning men kanske kan hjälpa oss båda lite.. Har läst massor som sagt att de är bra med lite tyngre vikter fram på hästar som blr passaktig i tölten :)
 
Ajja, nu blir de natti natti för mig, Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wiiie, så lutar vi med lite race/bus galopp! :)


Kommentarer
Nina

Underbara bilder! Både de här och i förra inlägget med hoppningen.

Hur ofta tränar du för Lina? Vad säger hon om det där med att Svala kör upp huvudet? Själv har jag ju ingen erfarenhet av att rida islänningar, så jag har tyvärr inga råd att komma med.

2012-08-14 @ 23:44:42
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0