Fjällen

Ingen uppdatering har det blivit då jag varit i våran fjällstuga i Ljundalen :) Blev en hel del fiska. Idag fiskade jag från åtta imorse till ca tre-fyra.. Jag fick 2 fina öringar hihi.. Var en mysig liten minisemester eller vad man ska kalla de. Men nu är jag åter hemma!
 
Imorgon ska jag till Svala igen. Då blir det en ridtur. Ska bli kul.. Har blivit så roligt att träna henne nu. Sedan hon blivit lugn så har allt blivit så mycket lättare och roligare
 
 
 
En rolig bild på min primadonna! Koll öronen haha


Kommentarer
lilian moberg

Vad kul Erica att du är hemma igen, och att du fick så fina öringar.Kram!

2012-08-06 @ 09:40:24
URL: http://lilowill.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0