Framsteg

Oj, tänk att något man tragglade med ridturen innan kan ha släppt tills nästa tur.. Så var de idag.. Sist jag red Svala bråka vi rejält om att jag skulle kunna ha tygelkontakt utan att hon ska köra upp näsan i vädret. Jag tyckte att bråket inte ledde till något men nu verkar det som när hon fått stått och funderat i hagen och vila så har de släppt för idag var hon superduktig de blev ett såntdär halleluja moment! :) Jippi eller nå haha..

Vo träna lite tölt men blev mest träning på passen nu.. I ärlighetens namn vet jag inte om de jag gör är rätt men hon passar iaf och jäkligt fort dessutom :) Jag nöjer mig med superkort sträka då hon inte är tillräckligt stark än och faller lätt i galopp men hon gjorde bra ifrån sig tjejen och som vanligt blev hon tyngsvettig..

NU har jag även hittat ett par boots jag vill ha!! :) Ett par boots med snabb och enkel spänning OCH man kan tydligen justera vikten på dom från 150g till 240g hur bra är inte de?? Ska beställa de så fort som möjligt men dom finns inte i sverige men de ska nog inte vara nå problem!

Ja, de var allt för denna gång.. Tjingeling! ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0