Inte min dag

Oj oj oj nej denna dag har inte varit min på många sätt och vis.. Jag måste gjort gud nå ont eller nå.. Och eftersom allt annat gått dåligt så varför skulle inte ridningen gå piss? :)

Ja, jag skulle rida Svala igen på de andra bettet men idag var hon inte på humör.. Ne och varmt var det och broms överallt som retade upp henne och sedan en matte på ryggen som kräver massa nej sa Svala.. herregud vad sur hon blev.. bilder och film kommer på de sedan :)

Men alla dagar kan ju inte vara bra dagar heller.. imorgon är en bättre dag som jag brukar säga hihi.. och snart drar jag utomlands wiiihoo. det blir kanon de!! Så skönt..

Tack mammi att du hjälpte mig med fotograferingen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0