MOVIETIME

Jahapp, idag blev det en ridtur i den varma solen.. Min söta kära mor följde med mig som film och kamerakvinna :) Stackarn hon hade ju så ont i ryggen så hon kunde inte stå! Hon är snäll min mamma..
 
Svala var lugn mjuk och fin men jag kände att jag inte orka kräva så mkt av henne idag så vi red med väldigt låga krav. I tölten ville jag helst att jag och svala skulle hitta takten tillsammans vilket väl gick sådär tycker jag. Har fått hem den bomlösa och vad ska jag säga?? OVANT!! Gud tyckte jag hade svårt med skänklarna och att man satt lite som ostabilt fast de var skönt men sitsen blev som knepig när man skulle träna men ja de funka därav så hade jag lite svårt att träna Svala idag men ja ändå.. Ni får kika lite på en film om ni vill typ 7 min lång haha.. är lite galopp i slutet annars mest trav och tölt.. Sedan rider jag i hennes svåra varv i början av klippet hon är mycket lättare i andra varvet. Sedan är jag inte en surpuppa men jag ser väldigt sur ut när jag koncentrera mig. jag berömmer min häst hela tiden så jag är inte arg eller så även fast de kan se så ut :P
 
Jag känner mig utelämnad när jag lägger ut film när jag rider då jag har ganska låg självkänsla imon ridningen och tycker att jag inte kan någonsting så jaa som sagt ni får kritisera men jag är väl införstådd att jag gör massa fel och kan göra tusan saker bättre men vi tar oss långsamt framåt :)
 
 
 
 
Efter ridningen så blev det lite miljöträning. Svala är grymt cool tjej och jag litar 100% på henne och känner mig trygg med henne! Inte mycket som bekommer min dam!
 
 
 
 
OCH när man har plockat fram grejer så måste man ju sälvklart plocka undan efter sig, eller hur!!? ;)
 
 
nu blev det mycket filmtittandeför er läsare men hoppas ni tyckte de var roligt att se... Det kommer även bilder på dagen senare.. Nu får ni surfa vidare ;) SEEYOU! /Erica & Svala


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0