Regn blä blä blä

Jahapp, Nu har min tidbegrämsad anställning gått ut :( Usch, fy och blä.. Jag HATAR att  vara arbetslös.. Jag blir bara orolig och kan ine slappna av.

Jaja, har iaf försökt tänkt lite positivt att jag kan ju rida mkt men vad händer jo det REGNAR! Jag är så less på detta väder nu men vet ni vad!!? ;) Den 22 Aug sticker jag och en vän till Rhodos tror ni jag längtar lite eller? Vi ska bo på de vackra dionysos hotel.. Åh 22a nu tack...

 

 

För övrigt red jag Svala igår och andra gången i den bomlösa.. Fortfarande ovant men de går bättre.Det gick bra att rida ´Svala igår. hon är toppen. Om manska ha något att klaga på så kan de vara denna strävan att hon ska hem hela tiden som är tråkigt. Så fort vi rider förbi en väg som hon vet leder tillbaka så ska hon in där.. Hon är nog lite lat min Donna plus att äta är roligare :)

Men det gör inget för övrigt är hon bara bäst!!



Kommentarer
lilian moberg

Du skall veta Erica, att den son väntar på något gott, väntar aldrig för länge, det är nästan mest spännande, fram till målet som man har.....Kram!

2012-08-07 @ 10:24:56
URL: http://lilowill.blogg.se
Nina

Usch vad trist att bli arbetslös! Det är min stora skräck, man får så dålig självkänsla av att inte ha något jobb. Jag håller tummarna att du hittar något nytt jobb snart!

Jag har inte varit här på ett tag.....men måste säga att efter att jag kollat de inlägg jag missat, så blir jag alldeles stum av beundran. Svala är så himla fin!! Man skulle aldrig kunna gissa att hon är över 20 år. Och jag älskar hennes färg! Jag har alltid gillat musblack, men efter att ha sett bilderna på Svala i sommarkostym så ä l sk a r jag den färgen! Min egen Silfrún är ju mycket ljusare eftersom hon har silveranlaget också, och det är tyvärr inte riktigt lika fint (tycker jag).

2012-08-07 @ 22:49:37
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0