Snabbinlägg

Idag blev det inget besök hos Svalan istället har jag varit till Sundsvall och skulle hämta ut nå grejer till sambon och samtidigt så sprang jag in på hööks en snabbis och köpte flugspray och sånadör gummiringar man sätter för att bettet inte ska åka in i munnen på hästen då det gör de på Svala ibland.. Sedan köpte jag äppelcidervinäger på Willys så nu är de full kokning av eget flugmedel också vilket jag tycker är bäst! Billigast och bäst resultat. :)

Har även gjort en beställning på rosa självlysande boots på 120g skyddsboots och ett JUVERSKYDD!!! Det var på tiden Erica! Jag har tänkt gjort de länge men inte fått fingrarna ur r***! Svala är så himlans biten på juvret. Hon är värst angrippen så detta ska bli kanon. Tog storlek Small hoppas de passar =/ Jag har ju ingen aning vilken storlek hon ska ha egentligen.. Skulle kanske tagit medium.. Ja vi får väl se.. Imorgon blir e besök hos pållan igen.. längtar till att få träffa henne igen tösa min!


Kommentarer
Nina Liljedahl

Nu blev jag väldigt nyfiken på ditt flugspray-kok. Skulle man kunna få receptet måntro? Vore ett superbra blogginlägg.

2012-08-18 @ 23:37:49
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0