Tröttis..

Oj, vad trött och seg jag är e skallen idag.. som kola haha! Bläähää.. Allt går tungt att göra.. Bädda rent, städat m.m. Men fått lite gjort har jag och snart bär det iväg till hästen.. Flugmedlet är klart också skönt! Ska dona iordning allt för på tisdag åker jag upp till umeå! Och på onsdag bär de iväg till Rhodos wiho! Det ska blir fruktansvärt roligt. Men som sagt ska fixa klart lite innan de. Svala ska fe en rejäl genomgång med duschen och insmorjningar och allt! Sedan ska jag visa Viktoria vart flugmedlet till Svala är så hon kan spraya svala om hon har vägarna förbi :)

Blir nog en tur på Svala idag också igår fick hon stå tjejen men idag blir de motion på schemat. Skönt att solen inte strålar för mycket. så de blir sådär tokhett! Nä det är väl dags att sätta fart! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0