Aj aj aj..

Åh jagär alldeles öm i hårbotten på en fläck jätteöm och har varit de i några dagar.. Varför är de så? Gick och la mi igår efter jag kom hem från jobbet (01.00) och hoppas att det skulle gått över denna natt men ICKE ont idag med.. Hmm konstigt ställe att ha värk på.. Har även haft vanlig huvudvärk mycket nu på slutet.. suck!

Idag har det bara -8 grader så jag tänkte åka till Svala och ta henne täcket.. Hon ska inte bli bortskämd med det =) Bättre hon har egen päls som värmer.. Dock har hon bara ett fleecefodrat regntäcke så de är ju rätt lugnt..
Vet inte om ni tänkte de när ´ni kollade på klippet jag ut förut att hon hade sina nya benlindor på sig och att jag äen köpt ett skitsnyggt svart regntätt och fleecefodrat ländtäcke. I like it! Precis ett sånt som jag ville ha.. Nu behöver inte damen bli kall om rumpan :)


Så ser det ut :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0