Blåsig ridtur

Vakna idag med strååååålande väder.. Solen lyste vackert och tempraturen var perfekt! MMm m´vilken mysig ridtur vi skulle få idag eller skulle vi??

Jag gjorde lite saker hemma först för att sedan åka till stallet! När jag gjort klar Svala och allt och begav mig iväg vad hände då!? Jo STORA mörka moln kom och skymde solen underbara strålar och de tog och börja blåsa massor! :(

Hade tänkt få fina bilder med kameran men neee tjii fick jag! Tog lite bilder ändå men ni kommer se i Svalas man hur de blåste..

Ja ja det förstörde inte våran ridtur för de.. Vi hittade en fin uppskottad plan som var perfekt som ridbana så vi passa på träna lite. Svala blir ju heeelt annorlunda på plan. Lättare att kontrollera. Träna på volt, att få ner hennes struts huvud som hon kör upp så fort man kräver något av henne. Sedan gjorde vi lite skänkelvikningar. Var riktigt roligt!






Vadå kobent? :P







Kommentarer
Paulina

Såå fin häst du har!

2012-02-28 @ 18:43:50
URL: http://fotopaulina.blogg.se/
lilian moberg

Hon är ju så gullig lilla svala, speciellt när vinden tar tag i hennes man....

2012-02-28 @ 21:04:23
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0