Heldag med Anna..

Anna är min barndomsvän! Hon bor i Umeå men jobbar för tillfället som dietist på Sundsvalss sjukhus och just nu är hon på besök hos mig :) Hon kom igår och stannar tills imorgon..
Idag har vi både ridit och åkte snöskoter det var roligt både och.. Anna har inte ridit på ca 10år så de var nog en upplevelse att komma upp på hästryggen igen.. EGENTLIGEN är ju Svala ingen nybörjarhäst eftersom hon är så känslig och pigg men det gick bra ändå.. 

Jag red Svala också men gaaaah, jag satt aldrig på henne nosgrimman gaaah de fick jag ju ångra hon gapa ju som en krokodil hela tiden och blev bångstyrig madamen.. Sedan måste jag nog leta rätt på en håltång och göra fler hål i lädret på nackstycket då jag tycker de var lite för stort.. Så lite bråkigt blev de men de berodde nog mest på dålig kontakt och lite taggad häst.. För övrigt skötte hon sig galant lillsnärtan ;)

De blev mååånga foton idag här kommer några av dem..































Trot...


Galop...


Tölt...



Flying Pace...



Kommentarer
Agnetha

Vad fint hon jobbar i traven på första bilden. Kul

Med pass också. Nosgrimma är nog en bra ide. På vilket sätt är hon känslig?

2012-02-25 @ 07:20:25
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/
Nina Liljedahl

Fina bilder!

Men "någon" har visst glömt ridhjälmen ;-)

2012-02-26 @ 10:49:15
URL: http://stallskogalund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0