Pain in my mouth

Hitta en beskrivining på nätet precis de som dom får göra med mina tänder..

Operationen görs genom att tandläkaren skär ett snitt i tandköttet så att det ben som täcker visdomstandens rötter blir synligt. Med en borr avlägsnas så mycket av benet att en del av tandens rotsystem syns. Ofta får tandläkaren också dela tanden innan den kan tas bort.


Såhär låg min tand..



Mycket tandsnack nu men de är bara för att jag har så satans ont så de är de ända jag kan tänka på ha ha ha..



Kommentarer
Louise

Svar: Jajo hon är helt körd, hon Hanna.. haha, kan inget annat än att skratta åt henne..



Jag ber om ursäkt, planerar att skicka iväg det imorgon :) Meddelar dig om det!

2012-02-22 @ 21:39:31
URL: http://louiseoden.blogg.se/
lilian moberg

Hej Erica!

Hoppas att dina tandproblem snart går över.....Kramizar...

2012-02-23 @ 20:35:24
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0