slappardag..

Ja, dag är det en slappardag för mig eller jag slappar och slappar.. Har ju gjort en del grejer men jag känner ingen press på mig som jag gör i vanliga fall med att ha maten klar en viss tid, städa huset varje dag, rida hästen, ut med hundarna, göra annat nyttogöra...

Ne idag tar jag allt i min tid och känner mig INTE stressad.. Sover ju så fruktansvärt dåligt om nätterna så jag är så trött.. Vaknade fem imorse och stod inte ut med värken i munen eller ja stod ut gjorde jag väl men jag kunde inte sova pga av den för hur jag än låg så blev de obekvämt för huvudet.. Därför e jag lite slö nu..

Sedan kan jag inte äta normalt. prata går bra men ska jag äta något stort så jag måste gapa så gör de ont. Men jag kunde inte mostå att försöka få i mig en semla idag (försökte igår med men klara bara av en liten bit) Men man måste ju gapa rejält för att få i sig dom samtidigt som de var så gott så plågades jag.. är det de man kallar smärsam förtjusning!? :) Förut gilla jag inte semlor usch och blä men nuuu im lööve it..

Jaja nog om de.. Det jag egentligen gjort idag är att vattna hästarna, varit på promenad med Ninna och hundarna, varit på en fabrik på studiebesök och ringt lite andra arbetsgivare om jobb.. Nu tänkte jag vila mig en stund, en powernap och sedan ska jag försöka få iordning här hemma.

Tänkte rida idag, var ju soligt och fint ute men baske mig jag orkade inte! Och då blir jag att jag borde för de är ju så fint väder men samtidigt ska man inte tvinga sig för de så både jag och svala får vila oss idag, vilket är skönt!

Fick en fråga om vad Svala har för sadel och hon har en Kentaur sadel. Kari special heter den och är grymt skön! Dom sa att den var specialanpassad eller provad till henne så det är skönt att veta.. Men jag älskar iaf den sadeln. tycker man sitter skönt och får en bra sits!





Kommentarer
Nina Liljedahl

Vad perfekt att kunna få köpa med en bra och tillpassad sadel till sin häst! Det är ju inte ofta det händer. De flesta verkar ha mer eller mindre sadelproblem, verkar det som.

2012-02-22 @ 16:00:31
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
lilian moberg

Ja, du Erica ta det de lilla lugna du, du har ju all orsak nu när du är dålig i munnen....Kramizar från mej till dej....

2012-02-22 @ 17:39:32
URL: http://lillowill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0