Vattning av hästar

Japp, idag åkte jag och min vattendunk till hästen och fyllde på vattenhinken i hagen.. Mötes av tre nyfikna pållar som skulle kolla på när jag fyllde.. Jag tror småkillarna var på bråkhumör med varandra idag.. kommer dåliga bilder på dom pga av snöväder =/

Gud vad man längtar till sommaren Mmmm... Häääärligt! Svala var inte så pratsugen idag hon tyclte jag kunde prata med hennes rumpa hon.. Men är inte du intresserad av mig är inte jag de av de tänkte jag och gosa med de andra pållarna istället =)

Svala fick vilodag idag eftersom hon varit ute nu så mkt den senaste veckan.. De kan hon behöva lilla gumman!













Kommentarer
Louise

Svar: Ja, dom är verkligen jättefina. :)

2012-02-20 @ 13:17:02
URL: http://louiseoden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0