Brrrr...

Brrrr, vad kallt de blev nu då -22 stod de på termometern nyss.. bläää.. inge roligt... Dock en annan sak som är rolig är att jag fått kontakt men en av Svalas förra ägare som haft henne i 8ÅR och har även ett 3-årigt föl av henne.. åååh.. Ska bli så kul att höra allt hon har att berätta om svala.. Åh hade önskat jag hade kunnat ta ett föl av henne i framtiden men hon börjar ju bli för gammal men hade varit så roligt.. Aja drömma kan man alltid!

Man hinner fundera på mycket när jag sitter i traktorn och jobba och nu har jag funderat på
saker jag vill göra med Svala förutom att allmänt lära känna henne nu osv..

*Träna parelli.. Jag tycker de är sp coolt att få en sån kontakt med hästen..

*Köra in henne.. Vore jättemysigt att variera ridningen och markträning med att köra lite ibland..

*Sedan vill JAG lära mig AV Svala att rida islandshäst och gångarten m.m.


Lite sånadär små mål jag har.. Gud man vill bara börja göra allt på en gång.. måste hejda mig! En sak i taget Erica :)

Nu längtar jag efter hööks nya kollektion ska komma ut på hemsidan är så nyfiken vad de ska ha för smaskigt! Har en hel lista på massa saker jag bör köpa men man får ta de lite pö om pö...

Ne nu blir det duschen och sedan ut med hundarna, Adios!


Kommentarer
Linda

Ja visst vill man mycket! Passa på du som har en frisk häst :)



Du är inlagd på blogglistan du med nu :)

2012-01-26 @ 20:19:15
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0