Jippiii...

Idag fick jag mitt täcke och mitt sadelöverdrag.. Det såg himla fint ut så nu hoppas jag att det passar.. Ska åka till Svala imorgon och testa *hoppas hoppas*

Jag och Linda tog en promenad med hundarna och Svala i söndags här kommer 3 bilder på Svalis..


Svalisen men sin nya reflexgrimma..


Grimman reflekterar.. Bra om hon smiter från hagen..




För övrigt har det inte hänt mycket idag.. Jag har bara jobbat, laga mat och sådär... De vardagliga dvs...
Ingen som hade tips på vad det kan göra att Svala tappar så mkt päls.. Kan de vara så att hon redan börja fällat?



Kommentarer
Frida

En del kan få lite tokig pälsfällning när de flyttar, men hon har väl inte flyttat så långt? Brukar mest vara om de kommer söder ut och flyttar långt norr ut, då är de vana att fälla tidigare.

2012-02-03 @ 21:26:42
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0