Bomlöst

Ja, just nu väntar jag på att denna ska komma till mig...
 
 En barefoot cheyenne... Jag tänkte testa på en bomlös sadel..
Den sadel Svala har nu glider fram så jag måste byta dock älskar jag min kentaur sadel. Skönaste jag ridit i.
Den är till salu om ngn är intresserad 16,5" och 5 i vidden.
 
 
 
 
 
 
 
Här syns det vad min nuvarande sadel glider fram. Jag sitter ju långt bak i sadeln nej blir inge bra. Nu hoppas jag denna sadeln som kommer ska passa.
 
Förhoppningsvis har jag den på måndag.. Iiih vad spännande. Jag aldrig suttit i en bomlös så bara de ska ju bli högst intressant! :)
 
 


Kommentarer
Linda

Den ser ju fräsch ut!
sv: Hehe nu funkar den igen, weird!

2012-07-28 @ 21:54:18
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0