Ett kvällspass med fotograf

Oj oj oj, vilket härligt ridpass jag hade idag.. Min vän Jimmy kom och hälsa på mig och Svala och var jättesnäll och ställde upp som fotograf. Kul med sällskap också.. Svala har blivit så sjukt fin. Hon har blivit LUGN och även mjuk och fin. Hon spänner sig inte lika mkt längre. Jag lär mig bättre och bättre ayy känna gångarterna och jag känner att Svalas gångarter blivit mkt finare.. Det var ett riktigt lyckat pass, lyckorus!!!
 
Synd bara att solen gått ner mnen blev rätt skapliga kort ändå!
Jag täna lite på volt gjorde böjningar och hon var lyhörd och mjuk. Hon var fin i alla gångarter dock vill jag träna tölten mer och hon har börjat samla sig mer i galoppen dock fick vi inget bra kort på de men ändå. Testa lite pass med men idag var hon inte riktigt på hugget på de :)
 
Visst vi är inga stjärnor och de finns mkt att klaga på och mkt som kan utvecklas men de får ta sin tid.. herregud tycker vi kommit skitlångt.. Att hon bara är lugn är en superförbättring! :)
 
Här kommer några utvalda bilder från dagen.. Haha man gör så roliga miner när man rider :P
 
 
 
 
Försök till pass..
 
 
 
 
 
 
 
Vad är detta för gångart då hahaha...
 
Man  blir lycklig av att rida..
 
 
Efter ridturen blev de lite bad och insmörjning med diverse salvor. Även lite träning av spansk skritt :) Även där har hon blivit kanondutti :) Nu har hon börjat gått lite i spansk skritt men sötnöt!
 
 
 
 
 
Svalas kille Bitter dom är så förtjusta i varandra dom två..
 
 
See you...
 


Kommentarer
Linda

Ut och tävla med er ;) Jag ska vara med på vintertölten i dille i vinter, sån där smultron och blåbär, var med då du med så peppar vi varandra!

2012-07-27 @ 23:56:15
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Julia

Åhh en lila nosgrimma! :D Vart har du köpt den? :) Håller på att leta lila nosgrimma till min häst... ;)

Jag tycker hon ser väldigt fin ut ;)

2012-07-28 @ 10:06:11
URL: http://semtegensis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0