Länge sedan sist...

Jahapp, vart ska jag börja!!!!? Kan börja med att säga såhär att nu har vi äntligen fått internet... Mitt liv är fortfarande ett kaos eller ja i mitt huvud iaf.. det är inte sig likt längre.. Java är fortfarande borta och jag saknar henne så fruktansvärt.. Ja, Sedan sist har jag och min sambo hunnit flytta och jag har flyttat svala till Linda....

Jaa, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva.. Jag och Svl hr varit på hästrally. Det var bland det roligaste jag gjort inom hästväg.. På lördagen kom min pigga häst först i mål även om det inte räknas.. Mn sk nämligen samlsa poäng genom delmoment under ritten och den med högst poäng vinner.. Dock kom vi på 13 plats tror jag de var? av ca 50 startande!

Efter det har Svala blivit en lugnare häst vilket jag är glad över.. skönt att kunna rida bredvid sina vänner annars hamnade man gärna långt framför..

Hmm det är så mkt jag skulle kunna skriva om men det skulle ta sådan tid =) Denna helg har Linda ett litet ridläger med tjejerna.. hmm men ja det passar ju aldrig mig.. Igår var jag på släktträff med sambos släkt och idag hade jag saker att göra på em så jag kunna bara på fm men inte tjejerna men det var nog likabra för dem för ja regnet vräkt mest ner tyvärr.. och jag.. jag hann ju inte rida långt förän jag träffa på en skata med bruten vinge och tror ni jag kunde lämna honom där i regnet.. nä jag fick springa runt och jaga den för att få fast den för att ågon skulle kunna avsluta hans liv. men ja då var de bara sadla av hästen när man ridit tillbaka till stallet för tiden hade hunnit bli för mkt.. suck.. Jaja.. man ska inte hänga upp sig :) Är en dag imorgon också och då hoppas jag på uppehåll så jag kan få ta min packväska och dra på långtur uppöver bergen.. vore så kul.. Har aldrig gjort de.. Svala behöver ju bibehålla sin kondis också!! :)

Hmm, imorse låg jag och fundera på fjällena.. jag älskar fjällena.. jag fundera på ta pållan min och dra dit och rida.. Vilken upplevelse i den vackra naturen.. Nä, det måste jag bara göra.. kanske sova i tält till och med.. =)

Ne nu måste jag återgå.. maten kallar!! See ya


Kommentarer
Nina

Men Erica, är du tillbaka!?! Vad kul!!

Hoppas du mår lite bättre nu i alla fall, även om det är kaos i huvudet ibland...

2012-07-29 @ 11:13:07
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0