Pass

När och Linda vad ute och red en dag så tyckte Linda att Svala hade en jävla pass.. Ja hon tar ju i allt hon har tjejen.. Jag visste innan att hon kan passa jävligt fort med mkt krut men de är något jag försökt få henne att inte göra men Linda tyckte jag skulle träna den och tävla i den.. När jag tänkte efter så vore de ju roligt måste dock få hjälp med det och det krävs nog att träna upp lite mer styrka i Svala men hon har det där.. I flygande pass ska dom ju ha ett svävmoment där ingen hov är i backen.. På bilden nedan så har Svala inte en enda fot i backen.. nog för att de är svårt att se de för de är så vitt men nix de har hon inte..
 Ne de vore ju roligt att kunna träna de.. Hon är ju trots allt en 5-gångare :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0