Snabbt inlägg

Hejsan svejsan, passar på att blogga lite snabbt på rasten nu.. Jobbar och sliter jag...
 
Igår hade jag en superduper mysigt liten ridtur kring kalvstigen. Fan Vad Svala blivit härigt att rida de är inte den där stela med huvudet högt och full fräs.. Ne mjuk, lugn och fin.. Herregud! Men jag undra om ngn bytt bort min häst för hon har inte bara blivit lugn utan nästan lite slö.. Energin fanns inte igår men ja igår var det så tokvarmt en annan höll ju på avlida så kan vara mkt det som gjorde det! För övrigt för hon fin, tölta, trava och galoppera ja myspys!
 
Efter turen blev det bad med probschampo och massage med ett medel som ökar blodcirkulationen vad heter den? hmm minns inte.. Sedan träning av spansk skritt inna  hon fick göra sin kavaljer i hagen sällskap! Bilder kommer ikväll när jag kommer hem.. Nu ska jag knega på igen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0