Svala då och nu...

När Svala kom hem till mig i slutet på januari var hon en enda lurvboll med kort man och massa päls... Hon var rätt osocial och otålig. Nu i dagsläget är hon mkt lugnare och tålmodigare.. Även mer gosig då hon har eksem tror jag hon tycker det är muýsigt när man kommer och ska pyssla om henne även fast hon fortfarande kan gå sin väg när jag ska ta henne.. Men så är hon bara :) Hon har fått mkt längre man och svans och jag har varit supernoga med hennes eksem så hon har väldigt lite bekymmer.. mest bite på juvret men jag fundera på köpa ett sånt där juverskydd till henne..
 
På bilderna nedanför är det först en bild från samma dag när jag hämtat hem henne och nästa är tagen i Maj.. er ni skillnad eller!? ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0