trött...

 
Gässsp, såhär känner jag mig nu.. det har varit intensiva dagar.. Och igår kom jag inte i säng förän tre då jag var fyllechaffis.. Och blää de blev för sent.. Idag och igår red jag svala med blandade resultat. red för Lina idag.. hon är så gullig den tjejen och man blir glad av henne. Hon får en och känna sig duktig fast att hon är mkt duktigare.. Man känner sig positiv. Det är så kul att rida för henne. Vi träna mest att jag skulle känna takten jag har skitsvårt för de.. Jag är hopplös jag lär mig ingenting längre känns det som.. Men ja Svala var duktig iaf.. Sedan rymde Svala när jag höll på tvätta av henne. hon var lös och ja hon tog chansen och sticka.. ja de är inte första gången hon sticker men sista gången hon kommer vara  lös iaf.. ha ha.. jag känner mig inte så älskad av min häst direkt :) inte direkt som linas häst som följer henne som en hund.  Usch ne jag fick jaga henne så svetten rann och tårarna kom i ögonen jag kände att jag orkar inte med de här.. Usch är i en känslig period och det var varit så mkt motgångar och negativa saker så jag orkar inte med när de går dåligt eller när folk är på mig.. har liksom inte fått tillbaka energi så jag kan de utan jag blir ledsen istället jaja.. Ringde min superkära vän Elin efteråt och fick pepptalk. Hon får en alltid glad, det är skönt att ha en sådan att vända sig till.. Hon brukar förstå mig i de mesta .. Som sagt nu e jag på bra humör igen dock tröttis så nu blir de en powernap innan ta tag i hemmet igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0