TUMMEN NER

Tummen ner för BÖRJES!! Idag hade fortfarande inte mitt eksemtäcke kommit så ringde till BÖRJES. Jag förklararde allt med att de skickat täcket fel och att de lovat att skicka ett nytt i fredags och fråga vart de var. då fick jag till svar -Vi kan nog skicka iväg ett idag...

Tror ni de brann inom mig blev tokig och sa - Nej ni kan behålla det jag vill inte ha det. tjejen bara- Okej då reklamera jag din order. Ja gör det sa jag la på och var tokless!! Blev till att blåsa ivög till stora stan och hööks. då fick jag iaf tag på de förbannade täcke suck!!! Nu har Svala sitt kära täcke och det känns underbart skönt att ha de gjort.. hoppas det håller ett tag nu...

Mden ett tips beställt inte ifrån börjes om ni vill ha något fort. otroligt dålig serivce!! =(!!X=/S!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0